返回
(圖文包)頂讓商號時須注意的外僱聘用許可事宜
 
日期:2021-08-24 分類: 圖文包, 僱主, 聘用外地僱員,
將商號頂讓俾人嘅時候,有咩要注意?
根據《聘用外地僱員法》,給予聘用外地僱員嘅許可係單獨向每一僱主作出,獲批許可嘅僱主不得將非專業外地僱員聘用許可移轉俾他人使用,即使屬於商號頂讓,亦都唔代表聘用許可已移轉予另一僱主嘅情況,僱主應注意有關法律規定。

頂讓咗商號之後有人力資源臨時性嘅補充需要,可以點做?
如果商號喺頂讓之後有人力資源臨時性嘅補充需要,僱主可以向勞工局提出外地僱員輸入申請,勞工局會按《聘用外地僱員法》規定,在保障本地人優先就業嘅原則下,按實際情況作出審批,以適度扶持及協助僱主實體盡快解決人資不足狀況。

因此,頂讓商號時要知道,非專業外地僱員的聘用許可係唔可以移轉嘅,所以亦都唔可作買賣之用。同時仲要留意,有關嘅勞動債權係咪已經全數清償,係咪仍有違法個案處理中。
 
另外,按聘用許可內對僱主所定的須遵守義務,如果商號嘅申請資料出現任何變更(例如:公司名稱、納稅人、外地僱員工作地點、公司結業及不需聘用外地僱員等),亦必須喺15日內以書面方式通知勞工局。如果對聘用外地僱員行政手續有任何疑問,可以瀏覽勞工局網頁www.dsal.gov.mo 或致電2833 6960 查詢。

 

返回
2016 澳門特別行政區政府勞工事務局版權所有
地址:澳門馬揸度博士大馬路221-279號先進廣場大廈    電話:(853) 2856 4109    傳真:(853) 2855 0477    電郵:dsalinfo@dsal.gov.mo
 

使用者瀏覽及使用本網站各項服務,即表示已知悉並同意"收集個人資料聲明"及"使用條款及免責聲明"的內容。