返回

勞動合同訂立方式-本地僱員篇

小美: 媽咪! 講個好消息比你知呀,之前我參加面試的公司通知我,叫我明天開始上班呀!!
媽媽: 那太好了,等我今晚煮餐好既慶祝下先!
小美: 多謝媽咪! 係喎,公司仲未同我簽合同,其實有沒有規定要勞資雙方簽合同呢?
媽媽: 阿囡,一般來說,勞動合同可以“口頭”或“書面”方式訂立,所以即使沒有簽署合同,以口頭方式確定大家的
  關係都一樣有法律效力的!
小美: 咁我放心啦!如果上班後公司同我簽合同,有咩要注意呢?
媽媽: 簽書面合同,內容應載有勞資雙方身份資料及簽名,而且僱主僱員應該各自持有一份,以清晰雙方權利及義
  務。所以記得向公司要求一份合同哦。
小美: 知道喇! 第一次打工真係好多事要注意呢。
媽媽: 最緊要入職前清楚自己的權利義務,咁就大家都有保障啦。

(不具期限勞動合同的範本可到勞工事務局網頁下載)

2016 澳門特別行政區政府勞工事務局版權所有
地址:澳門馬揸度博士大馬路221-279號先進廣場大廈    電話:(853) 2856 4109    傳真:(853) 2855 0477    電郵:dsalinfo@dsal.gov.mo
 

使用者瀏覽及使用本網站各項服務,即表示已知悉並同意"收集個人資料聲明"及"使用條款及免責聲明"的內容。