返回
(圖文包)6點鐘Hoi sir.[颱風天職安健報告]
 
日期:2017-08-22 分類: 圖文包, 僱員, 僱主, 職業安全健康,

各位市民,又喺我HOI SIR。大家見到我就知有緊要事提醒大家!
由於有颱風逐漸移近澳門,大家除咗記得收衫之外,出入都要小心注意呀!
我HOI SIR特別藉此機會向建築業界嘅工友進行提醒──係颱風來臨嘅前、中、後期,都要注意建築工地嘅安全!
醒目嘅工友~記得除咗要加倍注意起重機、棚架、施工中嘅外牆等等嘅結構安全之外,亦要留意颱風期間有以下必須執行嘅安全措施!!

想知多D颱風季節期間點做好個建築工地安全,你可以去勞工事務局www.dsal.gov.mo職安健天地了解下。

 

 

返回
2016 澳門特別行政區政府勞工事務局版權所有
地址:澳門馬揸度博士大馬路221-279號先進廣場大廈    電話:(853) 2856 4109    傳真:(853) 2855 0477    電郵:dsalinfo@dsal.gov.mo
 

使用者瀏覽及使用本網站各項服務,即表示已知悉並同意"收集個人資料聲明"及"使用條款及免責聲明"的內容。