返回
(圖文包)李白《職涯規劃記》–模擬面試工作坊篇
 
日期:2017-07-06 分類: 圖文包, 僱員, 就業及招聘,
李白收到手機短訊,通知佢出席侍酒師嘅面試。
 
因為李白好少面試經驗,收到面試通知後心情緊張,突然醒起勞工局有個「模擬面試工作坊」,梗係嗱嗱臨上網報名參加啦。
 
 
李白:小弟行年29,尚未娶妻,西安翰林大學旅遊管理系畢業,曾任職酒店接待及公關等工作,閒時喜歡寫詩、旅行、同朋友到處品嚐美酒佳餚,eh....大概喺咁…啦..
 
主考官為咗令李白瞭解自我介紹內容應該結合應徵職位,就問佢點解要應徵侍酒師。
 eh..eh..(因為唔識點回答,就不停做出摸鬚的小動作)...我鐘意飲酒嘛,咁咪應徵侍酒師囉!
 
面試完結,主考官點評:其實喺自我介紹中,應該把握時間話俾老闆知你點解能勝任依份工作,可以結合番你平時喜歡旅行同品嚐世界各地美酒佳餚嘅興趣,舉例講出你對各類紅酒嘅認識,同埋與不同菜式嘅配搭效果,加強說服力,成功嘅機會自然會提高。
 
李白學識咗面試技巧後,認真準備面試,最後成功獲聘。從此,李白著上西裝,手拿紅酒,胸前扣上"侍酒師-李白"的名牌,開展佢嘅侍酒師生涯啦!
 
此時此景,李白凝望夜空,詩癮又起,不禁詠起詩來。
 
“Enjoy life when there is prosperity
Fantastic wine should be shared with buddies
There has to be a way and a purpose for a person like me
The fortune I've spent shall one day return to me”
節錄:李白-將進酒
“人生得意須盡歡  莫使金樽空對月
天生我材必有用  千金散盡還復來 ”
 
你都想好似李白咁,面試一Take Pass? 咁仲唔快D參加勞工局「模擬面試工作坊」。
 
模擬面試工作坊:
https://www3.dsal.gov.mo/DeRegister/SelectService?action=WORKSHOP



返回
2016 澳門特別行政區政府勞工事務局版權所有
地址:澳門馬揸度博士大馬路221-279號先進廣場大廈    電話:(853) 2856 4109    傳真:(853) 2855 0477    電郵:dsalinfo@dsal.gov.mo
 

使用者瀏覽及使用本網站各項服務,即表示已知悉並同意"收集個人資料聲明"及"使用條款及免責聲明"的內容。