返回
(圖文包)職安健微電影創作比賽
 
日期:2017-07-10 分類: 活動/計劃, 圖文包, 僱員, 僱主, 職業安全健康, 其他,





勞工局聯同澳門科技大學合辦嘅「職安健微電影創作比賽」,喺7月31日就截止報名啦!!作品交件日係9月30日前,所以如果有興趣但仲未報名嘅~仲可以把握時間,快D報名啦~~

今次嘅比賽係希望鼓勵大家運用創意,將一D關於我哋日常工作上睇唔見,又摸唔到嘅安全健康議題,透過微電影形式呈現出嚟,令到各行業嘅從業員產生共鳴,認真關注職!業!安!全!嘅重要性。
 
 不論青年組(18歲或以下)或公開組(19歲或以上)嘅澳門「大導演」都可以報名參加,可以以個人或隊伍形式參賽,而且獎金最高仲有成澳門幣30,000元呀!(係唔係有D心動呢?)

各位「大導」,靈感開始湧現但又未有實質idea?唔緊要~勞工局會免費「教」你點做~唔單只為參賽者提供6小時職安健知識培訓,仲有6小時微電影拍攝培訓添!
 
心動不如行動!快D click入勞工事務局網頁www.dsal.gov.mo了解比賽詳情啦!

 

返回
2016 澳門特別行政區政府勞工事務局版權所有
地址:澳門馬揸度博士大馬路221-279號先進廣場大廈    電話:(853) 2856 4109    傳真:(853) 2855 0477    電郵:dsalinfo@dsal.gov.mo
 

使用者瀏覽及使用本網站各項服務,即表示已知悉並同意"收集個人資料聲明"及"使用條款及免責聲明"的內容。