返回
(圖文包)「職安健吉祥物」設計比賽需要你嘅創意
 
日期:2016-10-17 分類: 活動/計劃, 僱員, 僱主, 職業安全健康, 其他,

職安健係好重要架!職安健係好重要架!…相信有FOLLOW開我地消息嘅都知道我地係幾咁關注大家嘅職!安!健!
係㗎!小編都覺得咁樣宣傳職安健好煩好悶呀!(向天大叫),但係職安健又確實好重要喎!不如咁,今次就交比你地接力啦!


勞工局同澳門理工學院合辦左一個「職安健吉祥物」嘅設計比賽!希望透過大家嘅創意同心思,為職安健宣傳注入新動力呀!
路人:「吓~吉祥物唔易做喎~」
小編:「有幾難…菜都做到吉祥物啦,真係易過食生菜㗎!試下先啦!」


講番正題先,「職安健吉祥物」比賽分為公開組,中學組同小學組。獎金最高仲有成澳門幣8000元架!係咪好吸引呢?心動不如行動喇!想知比賽嘅詳情,可以Click入www3.dsal.gov.mo/MascotVote/。 
 
大家唔好錯過呢個機會,就等你嘅創作成為職安健嘅「推廣大使」啦!
11月30日就截止報名同收件,注重職安健嘅你,千其唔好錯過呀!


PS:勞工局收集曬所有參賽作品之後,仲會有網上投票活動,大家可以選出心目中嘅吉祥物。如果選中冠軍作品而又被抽中嘅話,仲有超級市場禮券送添!小編到時都會再提提大家,記得留意住我嘅動態啦!

 

返回
2016 澳門特別行政區政府勞工事務局版權所有
地址:澳門馬揸度博士大馬路221-279號先進廣場大廈    電話:(853) 2856 4109    傳真:(853) 2855 0477    電郵:dsalinfo@dsal.gov.mo
 

使用者瀏覽及使用本網站各項服務,即表示已知悉並同意"收集個人資料聲明"及"使用條款及免責聲明"的內容。